Tuesday, 27 March 2012

::Arwah Amunilrasyid Amzah (1)::



-Assalamualaikum....-
ko rang apa khabar...ni nak kongsi sikit...cerita ni dah lama dah keluar TV.tapi Emi baru tahu hari ahad hari tu....korang kenal Arwah Aminulrasyid Amzah????Arwah meninggal sebab kene tembak polis.Polis tu ingat dia penjenayah...abis 12 das tembakan dalam beberapa saat....tak caya????korang tengok video ni.....

dah caya???macam mana Emi baru tahu hari ahad hari tur........Arwah ni sebenarnya baik,hensem,sopan santun,hormat orang tua,aktif dalam sukan,selalu datang majlis di surau & masjid.......itu ke nama nya jenayah......suka hati korang je kan.....tapi rasanya sekarang ni nama baik Arwah sudah kembali bersih semula......nama family dia pun dah bersih jugak rasanya........kat bawah ni adalah beberapa gambar Arwah.....





apa yang saya tau ni gambar terakhir yang dia ambil


kat bawah ni pulak video mak Arwah....Mak arwah mintak pihak terbabit 'jangan lapor yang bukan-bukan' 



pada pendapat korang kan,sapa yang salah kat sini...cer bagi pendapat sikit....Arwah memang patut mendapat keadilan.......T_T

::Suka?Like jer.^_^::

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright©2012.All Right Reserved by Blogger_Girl.